Ååhh åka pendeltåg, jag är en loser babe, jag har inget körkort..

Hej!

Blev en halvambitiös dag idag.. Hade egentligen planer på att börja packa lite, då det finns någon tom flyttkartong nere i källaren. Men istället mötte jag upp Britta efter jobbet och vi bestämde oss för att åka in till stan och kolla soffa.. Vilket vi också gjorde, en snabbis efter det vi köpt oss vars två klänningar! Haha. Vi är hopplösa. Men vi kom typ fram till vilken soffa vi vill ha och det är alltid något! Vi ska kolla runt lite mer på söndag efter vi varit på Ikea och se om vi hittar något annat. :)

I morgon blir det det äckelpäckeltidiga passet på jobbet mellan kvart i sju och elva. Sedan bär det av hem för en dusch typ och sedan upp till Angered vid två igen för att möta mamsen och Britta. Handla lite snabbt och sedan hem igen för att fixa det absolut sista med lägenheten innan vi får nycklarna på onsdag! :D

Tror det är dags för mig att försöka sova. Har jag tur håller sig hostan lugn ikväll. Annars kommer jag att vara bitter på alla kunder som vågar visa sig innan jag vaknat på riktigt i morgon bitti!!

Haha, nattinatti..

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej!

Så kul för er att ni fått eran lägenhet!! Jag kan tipsa om att de har väldigt bra och fina soffor på jysk! I alla fall betydligt (!) mycket bättre kvalité :)

Hoppas ni får det super mysigt! Jag kommer och hälsar på någon dag! Kram! <3

2012-01-27 @ 08:32:55
Postat av: Cicci

Hej!

Ja, verkligen på tiden!! :D

Soffa är klirrat nu, men tack för tipset. :) Du är välkommen när du vill :D <3

2012-01-28 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0