ADHD.

Heeeeeej.

Jag kan inte soooova. Så har trakasserat en massa människor med meddelanden som de får när de vaknar någon gång i framtiden. Får fnatt på mig själv. Spelar ingen roll om jag skulle räkna till tusen får för min hjärna fattar inte att den ska bli trött av det.

För att få tiden att verka mindre hopplös har jag (bortsett från att skicka meddelanden) spelat facebookspel! Wihoo. Eller inte. Tiden verkar mindre hopplös men mitt liv har hoppat från en bro. Det är minsann tur att jag börjar först tre i morgon. Kommer ha sjukt svårt för att stiga upp tidigt på lördag dock, då jag börjar redan halv tio.. Och efter jobbet sedan blir det spelkväll/natt med några kompisar. Tur igen att jag inte börjar förrän tre på söndag! På måndag sen kommer jag att sova som ett litet barn. Hoppas jag! Gör jag inte det kommer jag vara en väldigt bitter människa. Mycket bittrare än vad jag vanligtvis är. Fast kanske inte. För eventuellt har jag och Britta en lägenhet!! Shit alltså. Är de nöjda med papprena Britta och jag lämnade in idag så är lägenheten vår! ÅH VAD JAG VILL HA DEN! Ifall någon hade missat det tidigare.. Jag tror du som läser börjar förstå att min skalle är allt annat än som den ska vara just nu, men det fungerar för mig ändå.

Haha men oj, inlägget är helt åt helvete men det bjuder jag på. Eventuella stavfel tillhör när klockan är två och Cicci har panik för att hon inte kan sova.

Kan berätta (i brist på annat) att jag köpte mig en gööörmysig morgonrock för ett litet tag sedan. Jag ser ut som en ko i den, men det är det värt! Jag inbillar mig själv att jag är en söt ko.

Försökte rita en planlösning på lägenheten, men kommer inte ihåg exakt hur det ser ut så skippar det. Det är i alla fall en fyra med väldigt rymligt kök. Vi ville egentligen bara ha en trea, men med tanke på att det är lika billigt med en fyra gör det oss ingenting. Blir bara mycket enklare att ha folk som övernattar! Vilket vi hoppas på att ha ofta. :)

Suck. Jag får väl försöka lägga mig igen. Nattinatti!



- Tycker inte om att jag tänker på dig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0