Break a Leg!

God kväll.

Ska snart gå och lägga mig, ska försöka att stiga upp tidigt i morgon och på torsdag så att fredagen inte blir en brutal historia.. Klockan 06:45 ska jag stämpla in på jobbet. Är man ens människa vid den tiden på dygnet? Jag är det i alla fall inte. Förra veckan när vi inventerade var jag inte människa förrän vi slutade vid elva tiden. Får se om jag lyckats bli mig själv vid den tiden på fredag!

På fredag har eventuellt Britta och jag fått svar på om lägenheten blir vår eller inte.. Är lite nervös faktiskt. Är den vår blir det inflyttning första februari, vilket är snaart. Väldigt snart. :)

Har egentilgen ganska mycket jag vill skriva, men tänker inte göra det. Vissa saker ska inte vara offentliga. Så enkelt är det.. Alltså är det lika bra att jag gör mig i ordning för sängen. Är en dag i morgon med och jag har massor av saker jag vill ha gjorda. Bra med lite extra energi då.

Nattinatti!



- Väntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0