Burning room.

Åh, jag får snart panik.

Jag kan inte sova. Har sovit dåligt två nätter i rad och att nu inte kunna sova en tredje natt känns inte bra. Dessutom har jag äckligt ont i nacken och i axlarna.. Men tänker försöka vara positiv.

Jag har fått låna min systers Spotify så kan lyssna på massa mysig musik utan en massa reklamavbrott! Verkar som om nästa vecka blir väldigt lugn, vad gäller jobb i alla fall. Både på gott och ont. Ska försöka umgås med så många människor jag kan. Blir lätt att man inte träffar vissa på väldigt länge och det är lite tråkigt.

Ska träffa Michal någon dag och jag hoppas han vill massera mig.. Hade inte skadat just nu! Ska hem till honom för första gången sedan han flyttade. Lite dåligt av mig att jag inte varit där än med tanke på att det var ett braa tag sedan han och hans familj flyttade.. Skärpning.

Sedan vill jag åka ner till Skåne med.. Men det blir nog inte förrän efter det att mormor och morfar varit uppe, så i slutet av februari kanske det blir en långhelg där nere. Det hade jag behövt. :)

FAST om Britta och jag får lägenheten blir det nog inte av.. Då blir det till att lägga all ledig tid på att fixa i ordning och måste försöka spara så mycket pengar det bara går. Har slarvat väldigt mycket med det och har lite småångest för att sparkontot inte innehåller mer. Men det löser sig. I värsta fall får jag söka ett nytt jobb eller ett extrajobb. Jag vill inte bo hemma mer. Inte för att jag inte har det bra, men det är dags att skaffa något eget. Och kan inte be om en bättre sambo än Britta! <3

Suck. Får väl försöka lägga mig igen. Det är verkligen tur att jag inte börjar förrän fyra i morgon. Hade aldrig orkat annars. Nattinatti.


- Orkar inte fråga efter fler svar. Hur svårt är det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0