Halvdöd..

Hej.

Har sovit till och från mellan två i natt och ett i dag. Har hosta igen. Gick hem tidigare från jobbet igår med för då hade jag feber, tack och lov är den borta nu! Fattar inte vad som är fel med mitt immunförsvar?!

Om en vecka är lägenheten äntligen vår. Har inte börjat packa något än, men det gör inget för det är ändå inte speciellt mycket så det går fort när jag väl börjar..

Är ledig i morgon med så hinner säkert ordna lite då i alla fall. Nästan hela helgen är uppbokad men blir säkert tid över ändå. Ska med Mamma och Göran till Ikea på söndag och kolla runt lite. Får se om man hittar något roligt. :)

Nu ska jag fortsätta spela Sims.. Kanske ska äta något först dock.. Hmm!

Aja. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0