Happiness has a violent roar.

Hejsan hoppsan.

Nu har jag tagit igen all den sömn som fattades mig. Känns fint.

Ligger fortfarande kvar i sängen och har inga direkta planer på att lämna den idag. Har hört att det snöar ute, ingenting jag velat bekräfta med att kolla ut så jag tror folk ljuger. Genom att inte veta kan jag låtsas att solen skiner och fåglarna kvittrar! Mycket bättre..

Måste eventuellt bege mig ut till köket hyffsat snart för jag är hugrig, det enda jag har på mitt rum är choklad och kakor. Är av någon konstig anledning inte sugen på det just för tillfället. Hade varit gott med en omelett.. Aja, får väl se när jag orkar möta verkligheten utanför mitt rum!

Har lite saker jag skulle behöva ta itu med, men är inte direkt lockad. Antingen blir det jättebra eller så blir det helt värdelöst. Läsa tankar hade varit ganska najs ibland. Fast kanske inte, ingen spänning i tillvaron! Eller något. Jag får helt enkelt tro att det löser sig till det bästa. :)

Hade egentligen planer på att vara social idag, men bangar det. Får bli en slappedag istället. Jobb i morgon och på fredag den här veckan.. Hoppas verkligen de ringer in mig både på onsdag och torsdag med. Svårt att tjäna pengar om man inte jobbar! Något som jag är i stort behov av nu. Eller ah, är väl alltid i stort behov av det.

Skulle behöva plocka undan på mitt rum, ser verkligen ut som fan. En renbäddning och en dammsugning hade inte skadat heller.. Får se om jag orkar ta tag i det senare efter jag orkat fixa något att käka. Åh jag är så lat att det nästan är pinsamt!

Wellwell. Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0