I'm lucky, I know.

Hejsan.

Varit vaken i en massa timmar nu. Jobbet i morse gick snabbt och jag fick skjuts så slapp gå hemifrån klockan sex.. Finns några fördelar med att jobba det där konstiga passet. Jag kommer upp i tid och vid elva tiden när jag slutar kan jag hitta på precis vad jag känner för!

Idag har jag städat.. Inte det jag vill göra kanske, men det behövdes verkligen. Nu är det bara disken ute i köket kvar sen anser jag mig färdig för idag. Är i och för sig ganska mycket disk som väntar, så får väl se när man blir klar! Efter blir det i alla fall till att belöna sig själv med film och lite gott. Inte allt för mycket av det goda dock, ska ju träna både söndag och måndag och då är det ingen idé att trycka i sig en massa nu som bara gör det hela väldigt mycket jobbigare.

Och träna behöver jag. Blir bara tjockare och tjockare. Ska jag vilja visa mig i bikini till sommaren får jag ta och skärpa till mig lite. Har förresten bokat resa till Turkiet med några tjejkompisar. Vi åker i september och stannar i en vecka, inte helt fel om man säger som så.

Nä. Ska jag bli klar idag är det väl bäst att jag sätter fart. Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0