Ojdå..

Jag skulle sovit för över en timme sedan.. Startade dock Sims vid tolv och helt plötsligt är klockan två?? Vad hände där liksom. Tänkte bara bygga ett litet mysigt hus, men det blev lite större och lite mindre mysigt.. Skoj att använda pengafusket för en gångs skull, brukar köra utan det annars.


Blev sådär.. Har inte ens börjat med inredningen än, men känner att det får bli nattgörat i morgon istället! Tur jobbet börjar först klockan fyra. Så har massor av tid till att sova alla de timmar jag behöver!

Idag blev det fika i stan med Madde! Riktigt roligt att träffa henne igen och prata av sig lite. Blev inte direkt en hälsosam dag, så som tur var hade familjen bestämt sig för att gymma lite idag (kors i taket) och jag var smart nog att haka på. Men träningsvärken jag drog på mig i benen från i söndags kommer att få sällskap av magen i morgon. Fy fan säger jag bara. Är nöjd om jag kan gå upprätt.

Aja, det är beskymmer jag tar tag i när jag vaknat. Nu dags att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0