Same same but different.

Jag måste lära mig att vara tyst. Blä. Just nu för tillfället är det inte lyckorusigt.. Men hoppas det kommer tillbaka inom kort.

Ska snart in till stan med Britta och fixa lite med adressändring och skit. Hoppas det går smidigt!

Sedan senare idag ska jag hem till pappa och äta kräftor, passande såhär i slutet av januari?? Haha, men det är gott så fine by me liksom.

Från och med i morgon väntar sju arbetsdagar innan jag är ledig nästa gång. Är riktigt opepp, men jag behöver pengarna. Tråkigt bara att jag inte kan pilla så mycket med lägenheten som jag hade velat då jag jobbar sent ons-fre.. :(

Men det löser sig. Nu ska jag göra mig färdig för stan! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0