Små lätta moln.

Jag är glad just nu. Visst, det regnar ute och jag har inte orkat duscha än. Men jag är glad! Allting flyter på som det ska och alla problem verkar obetydliga. Tänk om det jämt var så här?



Nytt år och nya möjligheter! Haha.. Nä, men det kommer bli bra det här. Känns verkligen så i alla fall. Det är alltid något! :)



Om en stund kommer Ellie hit och det blir en chillkväll med typ pizza och lite tjejfilmer. Aldrig fel en regning tisdag! Dessutom kommer min leverans idag, så jag får checka och se om min TV är bra eller helt värdelös! Mammas födelsedagspresent kommer också, men den får hon först när Josse kommer hem senare i veckan.
Tror det är dags att hoppa in i duschen.. Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Väldigt trevligt igår!

Men skulle främst säga vilken UNDERBAR bild!!! Och du är värd ett bra år och detta tänker jag vara med i lite om det kan passa?

Kram på dig!

2012-01-04 @ 10:06:30
URL: http://ellinorwennberg.devote.se
Postat av: Cicci

Du får vara med hela tiden om du vill! Var riktigt roligt att träffas igår och tack för hjälpen med TVn!!

Året blir vad man gör det till tillsammans kan vi göra det Awesome! :D

KRAM

2012-01-04 @ 14:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0