Spelkväll.

Hej!

Om en stund kommer ett par kompisar hit och det blir lite tv-spelande.. Får se hur länge jag är vid medvetande dock, var nära att slumra till nyss, därför jag skriver ett inlägg. De skulle vara här vid åtta så misstänker att de kommer om cirka en halvtimme! :)

Längesedan jag spelade tv-spel så lär inte vara allt för grym i början och sedan är jag väl för trött för att kunna vara grym.. Bjuder på det idag!
I morgon blir det ett kort pass på jobbet sedan fotbollsträning mellan 21-23. Dum som jag är tackade jag ja till att jobba mellan sju och två på måndag med, lär inte vara allt för pigg. Men sen är det bara ett gött niotimmarspass på tisdagen innan jag är ledig i två dagar!! Tar igen min sömn då.

På måndag ska Britta och jag skriva på kontraktet för lägenheten med. Har gått sjukt fort nu, får se när man hinner packa! :o

Men det kommer bli bra det här. Är riktigt taggad på att flytta hemifrån, är verkligen dags nu! Och som jag sagt tidigare kan man inte hitta en bättre sambo än Britta.

Nä, gå och sätta på sig myskläder så man är redo för spelkväll på riktigt! Ha det.



- Dumma snö som förstör för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0