Stay the hell away from me.

Hejsan.

Trots min inte jättepositiva rubrik är jag glad.. Ska om en halvtimme åka in till stan och möta Britta. Blir först en fika sen ska vi kolla in en lägenhet vi fått ett erbjudande på. Tycker lägenheten ligger lite långt bort, men är den fräsch och både jag och Britta gillar den så väger det upp avståndet.

Dessutom ska jag sluta tänka så mycket, förstör bara en massa då. Alltså inget mer tänkande från min sida. Haha, vi får se hur går!

Min nya TV och mina nya högtalare gör mig lycklig. Får ett töntligt smile varje gång jag går in i mitt rum just nu.

Det blev en liten update bara. Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna föna håret innan jag måste springa till bussen! Pussen.


- Dream of ways to throw it all away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0