Woop woop.

Hellu!

Är inne i en liten lyckorus-period för tillfället. Allting går väldigt bra just nu och det är så jäkla gött!

Var på Ikea igår och köpte tv-bänk och ett litet vitrinskåp. Jag är helkär i valnötsfärgen.. Det är dessutom en färg som Britta gillar med, helt otroligt att vi har något som vi båda tycker om.. :D

Så nu vet vi typ hur det kommer bli i vardagsrummet och det blir najs. Soffan är också bestämd och nästan betald.. Blir en riktigt stor soffa, men det är skönt. Slipper man sitta på varandra om man har någon som hälsar på.

Har även bestämt mig för att köpa en ny säng, men det gör jag först om några veckor.. Blir en 1.60 säng som jag kan bre ut mig i ordentligt och jag slipper slåss om platsen om någon sover över. :)

Åh, det går bra nu.

Ska alldeles strax skutta in i duschen och sedan bege mig till Emelie och Hanna. Blir till att ta en fika innan Emelie börjar jobbet idag. Ska bli mys att träffa dem igen, segt nu när Emelie inte jobbar samma helg som Britta och jag, för vi ses så sällan numera!! Vilket suger hårt.

Aja, duscha och göra sig i ordning. Kommer ta sin lilla tid för har bläig träningsvärk idag.. Fast det var en rolig träning med jobbet igår, alltså dumt att klaga. Dessutom behöver jag ALL träning jag kan få. Har gått och blivit smygtjock på sistone, det är jag inget stort fan av alltså. Därför får jag skärpa mig lite. Mindre onyttigt och mer träning. Haha, börjar efter fikan idag då förstås.. (a)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0