Att göra lista.

Tja!
 
Tror jag är på väg att bli sjuk. Så jäkla typiskt i så fall. Har väldigt ont i halsen just nu och har haft det sen i morse. Ligger eventuellt inne med lite feber med, men det kan vara att jag bränt mig... Bara att hoppas på det försvinner till i morgonbitti. Inte riktigt okej att bli sjuk nu när det är mindre än en vecka kvar tills det bär av till Rhodos!
 
Hade planer på att roa mig i morgon efter jobbet. Men min så kallade vän Michal svarar varken på samtal eller meddelanden! Lite irriterande.. Men det löser sig! Får bara göra om planerna lite. :)
 
Nä. Fixa lite käk och sedan blir det nog att sova. Upp innan måsarna i morgon! Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0