Bilder..

Hej! Nu lägger jag upp bilder från en tid tillbaka. Har varit alldeles för oambitiös med det på sistonde och fått skäll utav några av mina väldigt hängivna bloggläsare! 
 
 
Varit ute och festat en del med Moa de senaste veckorna. Hur kul som helst och världens goaste tjej!
 
 
Jag är fortfarande helt värdelös på att städa undan efter mig, men det är det väl ingen som är direkt förvånad över misstänker jag.. 
 
 
Min kära redbull har fått vara med många gånger.. Men nu är det över! Ska försöka att inte dricka det alls i fortsättningen (även om det är sjukt gott) för det suger med koffeinabstinens. 
 
 
Har hunnit fika med Ellie även om det varit ganska mycket jobb (och annat) hela tiden. Alltid mysigt att prata ikapp sig med henne.<3
 
 
Åkte ner till Skåne en helg och hade det gött i samband med Rebeccas student!
 
 
Fick gardiner (och en hel del annat (typ kläder)) med mig hem från min helg i paradiset.. Hehe.
 
 
Liseberg är ju ett måste i alla fall en gång om året.. Michal och jag höll båda två på att kissa på oss i väntan på att åka AtmosFear, men vi klarade oss.. 
 
 
Haft en massa mysiga stunder med Madde med. Inte fel alls! <3
 
 
Sen har det varit utgång med mina pärlor! Sjukt rolig kväll, även om det kanske blev lite väl runt under mina fötter. Men gick så mycket plus i blackjacken att det var tvunget att firas!
 
 
Blev en görtrevlig skärgårdskryssning med Ellie, Patrik, Samuel och Carro en helg med! Får nog göras om någon gång i framtiden. Buffé med skaldjur är svårslaget..
 
 
Och i lördags var det utgång igen, fem tjejer blev vi och skoj hade vi (tror jag).. Jag hade det i alla fall. Men nu har jag sagt att jag ska ta det lugnt några helger. Min stackars lever klarar inte allt för mycket liksom! Haha. Tur jag lagt av med Redbullen....
 
 
Och idag, eller snarare i eftermiddag/kväll blev det mys vid Surtesjön med Jonas och Toni! Längesedan det gjordes så det var riktigt roligt. 
 
Så. Nu har jag varit duktig tycker jag.
Kompenserar för den eventuella bild-brist som kommer i fortsättningen. Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0