Inte helt 100.

Hej!
 
Ligger helt utslagen i sängen.. Försökt få ordning på alla min kläder som av någon konstig anledning hamnat lite överallt i rummet. Är inte riktigt färdig, men tar resten i morgon. Ska lägga mig snart så jag orkar dra till gymmet i morgon innan jobbet. Har liksom bara drygt två veckor på mig att gå ner de två kilon jag lagt på mig. Haha, fast det är inte hela världen om det skulle ta mer än två veckor. Skönt bara att slippa tänka på det när man är utomlands!
 
Helgen har varit riktigt trevlig. I fredags var jag på skärgårdskryssning tillsammans med Awesome I och några till! Ganska dyrt, men helt klart värt pengarna. Efter det gick vi vidare till PC och chillade lite.. Lyckades bli ganska så inte nykter.. Haha, sjukt rolig kväll i alla fall!
 
Sen på lördagen blev det paintball. Kan tillägga att det inte är att rekommendera när man är riktigt bakfull. Fast det var skoj ändå! Tre timmar höll vi på och jag har fortfarande träningsvärk i låren.. Lite fina små blåmärken här och var med, dock klarade jag mig lindrigt jämfört med vissa andra som var med.. Hehe. Kvällen tillbringades hemma hos Ellie med en massa mysiga människor och idag och igår har jag bara hängt med Michal. Kollat film och spelat zombie-spel! 
 
Wellwell. Startar jag någon halvslö film så somnar jag nog hyfsat snabbt. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0