Kräfta?

Hallå!
 
Jag är inne i ett lyckorus för tillfället. Inte mycket just nu som kan sabba det för mig. Visst att jag ska jobba torsdag-söndag, och att passen är sådär halvsega. Men det gör inget! Jag är glad ändå och på måndag är det SEMESTER och Brittas födelsedag. Kan inte bli mycket bättre. 
 
Om ganska exakt en vecka (på klockslaget) har syrran och jag precis landat på Rhodos. Fy satan vad gött det ska bli. Att få ligga och jäsa på stranden och kanske varva med lite nattliv och paraplydrinkar, men framförallt att bara få komma bort och ha det skönt.  
 
 
   
 
Jonas och jag körde en tripp till stranden idag. Hur mysigt som helst. Riktigt behagligt i vattnet med.. Jonas var chockad över hur mycket jag badade! Haha.
 
Efter det stack vi in till stan och käkade. Sedan stack Jonas med sitt lilla gäng och jag gick vidare med Ida, Ellie och Patrik. Dagens uppdrag var att hitta skor och kläder til Ida.. Lättare sagt än gjort om jag säger som så! Men det blev riktigt bra till slut. Så nu hoppas jag hon lyckas gå in skorna ordentligt så vi kan gå ut och festa när jag kommer hem från Rhodos!! 
 
Något jag måste vara riktigt noga med utomlands är att smörja in mig, Har lyckats bränna mig ganska ordentligt idag.. Är öm överallt i alla fall. Ska smörja in mig så jag inte börjar flagna. Usch och blä på det liksom.. Sen ska jag gå så lättklädd som möjligt heeela tiden så jag slipper alla fula linjer och skit. Har just nu en shorts-strump och linnebränna. Inte alls snyggt. Alltså, skärpning!
 
Det här får vara allt för dagen. Ha det.  
 
 
- What's in your head?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0