Misshandlad kropp.

Hejsan hoppsan.

Har haft fyra intensiva dagar. Sovit alldeles för lite, jobbat en del och roat mig en massor! Haha. Helgen har varit riktigt rolig, men min kropp mår inte bra just nu. Nacken och axlarna är helt åt helskotta, mina fötter är ömma och hjärnan hänger inte riktigt med då jag inte kan sova ordentligt. Men det löser sig. Ska försöka att inte sitta still i kassan i morgon, det lär liksom inte hjälpa min stela nacke.

Väntar en massa jobb den här månaden. Jobbar tre av fyra helger.. Sådär halvskoj. Men det ger mer pengar.. Blir typ plusminusnoll på det. Surt bara om någon planerar något skoj som man missar.

Kommer inte orka göra något ambitiöst idag. Har liksom inte ens orkat gå och göra frukost. Blir typ till att spela TV-spel och läsa idag. Låter lagom.

Nä. Dags att aktivera sig lite. Frukost hade varit riktigt nice. Är gööörhungrig.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0