Bättre sent än aldrig. Bullshit.

Hejsan hoppsan!

Ett tag sedan jag skrev nu. Har hänt ganska mycket så har helt enkelt inte pallat uppdatera. Bjuder på en snabb uppdatering idag, för systern min har klagat lite.

Jag har hunnit fylla 21 sedan senast.. Känner mig gammal! Haha. Nä, inte på riktigt. Men kommer säkerligen komma in i världens ålderskris när jag närmar mig 25!! Ingen ålder egentligen..

Förra helgen var jag nere i Skåne, vilket var awesome (som vanligt). Fullspäckat schema hela den helgen, men det var riktigt roligt!

Nu i veckan har det varit lite sol och jag lyckades vara ledig båda de dagarna! Lyckan alltså. Sen vädret nu den här helgen kan vi ju försöka förtränga. Men det vänder. Det är jag helt övertygad om.

Veckan som kommer blir ganska lugn. Jobbar bara tisdag, fredag och lördag. Ungefär det jag känner att jag orkar med. Sen blir det utgång på lördagen!  Börjar tagga nu.. Hehe. Kommit in i en festperiod. Dock en förnuftig sådan. ORKAR VERKLIGEN INTE MED ATT VARA BAKFULL! Bara så ni vet liksom. Hatar det.

Nu ska jag fortsätta vara social mot(med?) Jonas och Toni som sitter och spelar Blur. Roligt bilspel.

Ha det!


- Pallar inte att vänta, och veligheter har jag inget tillövers med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0