Gnällig.

Hej!

Jag har gått och blivit sjuk. Feber och ont i halsen. Fy fan vad lack jag blir. Har inte råd eller lust att vara sjuk just för tillfället. Det är tur jag är ledig i morgon med så jag kan kurera mig lite. Jag blir anfådd av att gå fem meter, hur skoj är det på en skala egentligen??

Det är verkligen typiskt. Har haft en riktigt mysig helg och så ska en jäkla förkylning förstöra för mig! Aja. Det är bara att bita ihop, försöka vila en massa och knarka lite godis typ.. Det blir nog bra.

I fredags var jag på Excet med Moa, riktigt rolig kväll! Var längesedan man dansade så mycket. Är fortfarande lite öm i fötterna, men det är det värt. Igår var jag på Hard Rock med Britta.. Vi käkade först (cpgoda haburgare) sen bowlade vi och till sist avslutade vi med några drinkar och lite dans! Alltså en riktigt lyckad helg. Har dock sprängt min partybudget så får chilla ganska rejält de kommande helgerna, men det kan nog bli bra ändå!

Jag har dessutom kommit fram till att jag verkligen inte gillar fulla 29åriningar. Speciellt inte de som är av det motsatta könet. För alla är tydligen 29.. Sliskiga är vad de är och jag har verkligen inget tålamod med dem. Låter som en bitter gammal kärring, men det är väl typ det jag är så who cares. Dessutom är jag sjuk. Då får man vara gnällig (gnälligare). Lika bra att jag inte är social idag, för hade gått folk på nerverna.

Nu ska jag lägga mig och göra inget vettigt i ett par timmar, sen ska jag nana! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0