Happiness.

Hej!

Jag känner mig inte som ett lik längre. För lik kan inte känna smärta. Satan i gatan vilken mensvärk jag har. Men det är lugnt. Det här är bättre än den äckliga förkylningen som nu (äntligen) verkar ha släppt. Bara hostan kvar, men den arbetar jag bort med lite tabletter.

Bortsett från det så är läget bra. Har fått sommarschemat från jobbet och är supernöjd! Ganska många sena tider, vilket är lite tråkigt. Men det ger ju mer pengar så det funkar. Kommer i alla fall inte att jobba ihjäl mig den här sommaren och det är skönt. Förra sommaren var fan inte najs. Nu hoppas jag bara på att vädret är snällt med, en massa sol hade liksom inte skadat!

Har semester vecka 31 och 32, sparar en vecka till hösten och en till jul, vill ju fira jul med bästa släkten! Vilka jag ska åka ner till om typ en vecka. Awesome. Ska bli riktigt skönt att komma ner dit över helgen. Härligt att bara koppla bort en massa saker och spela en massa Canasta. Haha..

Aja. Hoppa in i duschen och sen åka in till stan och byta bhn jag köpte igår. Kanske hitta något nytt med. (a)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0