Mentalt instabil.

Hej.

Mår sämre nu än när jag skrev sist. Har ångest för att jag sjukanmälde mig till jobbet med. Vet att det innebär en massa strul för de som ska jobba, vilket känns sådär.

Men hade aldrig klarat att stå upp i nio och en halv timme idag. Kunde inte sova i natt på grund av febern och nyser och snorar och har mig. Supermysigt verkligen. Vill bara sova bort allt.

Dessutom är det lite annan skit som förstör för mig. Saker jag inte orkar ta i tu med, eller ah, saker jag inte vet hur jag ska hantera. Bekymmersfri i en månad hade inte varit fel.

Usch vilket deppigt inlägg. Men det blir så ibland. Det är inte på topp just nu, men det blir det snart igen. Inte lätt att vara positiv 24/7 när det jämt blåser motvind. Får ta en dag i taget och hoppas att de allvarliga sakerna löser sig. Man kan ju liksom bara göra sitt bästa.

Saknar att prata med vissa personer, någon lite mer än de andra. Men det är väl också en sådan grej som förhoppningsvis löser sig så småningom.

Äsch. Nu ska jag sluta sprida min tillfälligt deprimerande situation runt omkring mig.

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0