Ont.

Hej.

Har knappt sovit något i natt.. Har läst en massa och har så ont i axlarna att jag inte kan ligga i samma ställning allt för länge. Sjukt irriterande. Vet att jag borde uppsöka en läkare, eller en massör. Men gillar inte tanken på att främmande människor ska ta på mig. Sen gillar jag väl inte att gå till läkaren överhuvudtaget.

Nu ska jag sätta mig och kolla runt på olika resor. Jag och systern min ska åka någonstans i slutet av juli!

Blir lite mindre bitter av att tänka på en solsemester.. 

http://hallonsmycken.storedo.com/

Länken leder till min systers smyckesida, gå in och kolla! Köp en massa med, så slipper jag sponsra lika mycket till resan! haha (a)

Nä. Kolla resor sen läsa lite. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0