Older.

Hej!

Har haft en hittills skön, ledig dag! Va med Ellie i stan och fikade lite.. Alltid mysigt! Skoj att snacka ikapp sig med, mycket man missar när man bor på olika platser. Blir förhoppningsvis ett Lisebergsbesök snart! Hundra år sedan jag var där senast.

Nu är jag hemma och gör inte mycket alls. Varvar läsning med facebook typ. Är lite bitter för att min kamera är pajj. Köpte en ny kabel till den för trodde det va glapp i den andra, men nej. Kameran är kaputt. Måste alltså åka ut till Scandinavian Photo i Mölndal på onsdag (min födelsedag) för att se om de kan göra något åt det. Garantin gäller ju faktiskt fortfarande.

Det löser sig, som Ellie hade sagt!

Har egentligen ganska mycket att blogga om, men inte riktigt orken eller lusten till det. Kanske kommer upp lite bilder ikväll om jag orkar vara duktig! Nu ska jag fortsätta läsa och äta lite glass. Vad ska middag vara bra för liksom??

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det löser sig! :D

2012-06-12 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0