Ambitioner.

Hejsan!

Sitter och ångrar att jag tackade ja till jobb i morgon.. Blir lite sugen på att gå ut och roa mig nu när Britta, Filip och Henrik ska ut! Men det blir ju utgång i morgon med så får försöka hålla mig. Brände lite för mycket pengar i dag med.. 1800 spänn på kläder och skor samt nästan 500 på systemet! Känns bra att man hinner ha pengarna ett tag, eller hur var det nu?

Men det ordnar sig, får helt enkelt behärska mig lite mer resten av månaden. Även om det inte riktigt är min grej.. Är i alla fall väldigt nöjd med allt som jag köpte. Speciellt mina nya klackskor!

Aja, ska snart försöka sova. Först kolla lite film kanske. Lyckades försova mig i morse. Det vill jag verkligen inte göra i morgon med! Hela min arbetsdag blir förstörd när jag inte får min morgondusch. Usch och fy verkligen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0