ARG!

Tveksamt om jag kommer lyckas släppa hur arg och frustrerad jag är på Tele2 just nu.

Har suttit i telefonen sedan kvart i sex och försökt fixa allt. Och slutresultatet är att jag kommer få det nya bredbandet om en till tre veckor och att jag dessutom måste betala för att skicka tillbaka det mobila bredbandet till Tele2. De vill alltså att jag ska skicka modemet och telefonen rekommenderat, vilket kommer kosta tillräckligt mycket för att det ska vara irriterande. ÅH.

Nä. Nu tänker jag släppa det. Blir det något mer problem kommer de att få ställa det till rätta. Då jäklar krävs det bra service för att inte jag ska spåra ut helt.

I alla fall. Gör i ordning lite middag hade inte varit fel och kanske sätta igång en Disneyfilm? Hmm.. Ja så får det bli, Djungelboken kan säkert få mig på bättre humör. Om inte har jag en MASSA choklad att lugna ner mig med.

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0