Chocolate Heaven.

Hallå.

Mår väldigt bra just nu. Av lite olika anledningar.

Planerar att må bra ett tag framöver med så tänker inte beblanda mig i andras problem! Känns onödigt nu när jag inte har några egna. :)

Är ett kvällspass på jobbet i morgon, sen är man ledig i två dagar!
Så har du lust att hitta på något, skicka iväg ett meddelande!!
Mindre roligt att man jobbar helgen sedan, men man överlever. Utan mina helger hade jag varit en väldigt fattig människa.. Är man fattig kan man inte gå ut och festa med sin sambo och på det visen får det inte va.

Hade grymt roligt i helgen, blev en lite oplanerad utgång, men det är alltid de som är bäst! Inga förväntningar som kan gå i kras liksom. Sen på söndagen hjälpte en kompis till med att sätta ihop min säng och min byrå. Eller ah, han satte ihop den och jag kollade på. Precis så som jag vill ha det. :)

Blir förhoppningsvis en utgång om två veckor igen, när man har fått lön! Michal sa att han var sugen så honom tvingar jag med även om han blir osugen igen. Sen får jag se vilka fler som hänger på. Tar för givet att min sambo vill slå klackarna i taket i alla fall.

Aja. Bädda ner sig ordentligt i nya sängen och läsa lite. Sedan nana! Natti natti.


- Du gör mig så frustrerad!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0