Closer.

Hajsan hallå!

Har precis tryckt i mig godaste frukosten på flera dagar! (Äter typ bara goda frukostar nu för tiden!!)

Havregrynsgröt med blåbär och äpplemos samt rostad macka med stekt ägg på.. Mumsigt värre. Kommer jag utan problem klara allt som kommer i min väg på jobbet idag!

Har dessutom knarkat tabletter så mensvärken är under kontroll, när jag vaknade i morse var jag lite självmordsbenägen. Inte nu längre dock! :)

Måste snart hoppa in i duschen så jag slipper stressa sen, för det fungerar inte att stressa i den här lägenheten, man svettas ihjäl! Vilket leder till att man behöver duscha en gång till.. Lite kontraproduktivt liksom. Men det är så jäkla gött att lägenheten är varm. Längesedan jag sovit så bra som jag gjort det senaste. Har dessutom inte varit sjuk sedan vi flyttade in (Ja, det har bara gått en månad, men jag var liksom sjuk till och från november-januari!). Håller tummarna för att flytet fortsätter.

Försöker ragga med mig en vänlig själ till Ikea på lördag, Britta och jag skulle behöva köpa soffbord och lite annat smått och gott.. Svårt att få med sig det på bussen. Men det löser sig.

Aja. Duschen kallar! Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0