Förvirrad!

Hej igen.


Är mindre arg för tillfället, glömde bort att äta. Började sätta upp mina speglar istället. Var lika bra terapi. Dock är jag en aning hungrig nu.. Men speglarna blev snygga!

Får väl äta något när Britta kommer hem, vilket borde vara ganska snart. Annars kommer det bli svårt att sova.

Har suttit och skrivit CVn, skickat ut dem till olika arbetsplatser samt kollat runt efter lite utbildningar till hösten. Det tar sin tid, har suttit med det sen jag blev klar med speglarna för ett bra tag sedan. Snacka om att jag har beslutsångest. Finns hur mycket som helst att välja mellan.

Nu ska jag fortsätta att mindfucka mig själv med kurser och utbildningar. PUSSEN!



- Untz untz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0