Hyper!

Min allt för långa power nap idag har lett till att jag inte alls är trött. Vilket jag borde vara. Sov inte mycket igår natt, för låg och läste sent och i morse hade vi tidig tvättid.. Men det löser sig.

Är ledig i morgon med så det är inte jättehemskt om jag inte lyckas somna inom kort. Ska försöka uträtta lite ärenden i morgon, sådant man egentligen borde gjort för längesedan. Kan passa på att göra det när jag tar min promenad, om det är fint väder vill säga! Regnar det skippar jag promenaden och gör bara de viktigaste ärendena. Men jag är optimist. Även om prognosen inte är allt för lovande tror jag det blir sol i morgon! Lika bra att hoppas på det bästa. I alla avseenden.

Ska nog sätta på en till Disneyfilm och försöka nana.. Vill försöka stiga upp hyfsat tidigt och dår är det väl bra om man i alla fall får fem timmars sömn! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0