I'm not over you.


Sitter och pratar med Tele2 just nu och jag är vansinnig. Hur svårt ska det vara att göra rätt? Har suttit i telefonkö i över 40 minuter sammanlagt och blivit slussad fram och tillbaka mellan olika avdelningar. Blir så jäkla trött.

Men så fort allting är färdigt med dem tänker jag släppa det och bli glad igen. Tar alldeles för mycket energi att sura.

Funderar på att gå ut på en till promenad.. Var ute och gick en runda efter min en aning för långa power nap innan, vilket var riktigt gött. Blir verkligen lycklig av det här vädret. Får se hur jag gör.. Är ledig i morgon med så kanske tar en riktigt lång runda då istället! Kan lägga dagens energi på att få ordning på mitt rum. Är kaos just nu.

Skriver en uptdate om tele2 sen, just nu är det inte ett företag jag rekommenderar någon till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0