Lost in Space.

Hellu.

Har egentligen inget vettigt att skriva alls. Försöker bara roa mig på något sätt. Har läst ut mina böcker och har glömt bort vad jag sysslade med innan jag började läsa..

Kolla på film låter bekant, men har ingen jag har lust att se för tillfället. Så ska väl snart lägga mig och försöka sova istället! Lång dag på jobbet i morgon, vilket jag inte alls är sugen på (som vanligt). Men sen är det bara jobb på onsdag och på fredag med innan det blir en ledig helg! :D

Det är jag riktigt sugen på!

Har försökt fixa lite på mitt rum idag. Det går sådär. Är i stort behov av typ tio byrålådor eller något, så jag kan stoppa undan allt småplock. Nu ser det bara stökigare ut än det gjorde när jag började. Men det stör inte mig särskilt ändå. :)

Köpte mig en görmysig tröja idag, ser ut som en fjortis i den, speciellt med mina nya smycken till! Haha, illa.. Men jag gillar tröjan, alltså är det värt det!

Aja. Orkar inte ens fortsätta skriva om ovettigheter. Ska se om jag hittar någon gammal bra bok jag kan läsa om.. Annars får jag agera normal och sova?! Tråk.

Natti natti i alla fall. (Ska ju sova nångång).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0