PAIN!

Hej.

Satan i gatan vilken mensvärk jag har. En jäkla tur att jag inte jobbar idag.. Tog precis ett sjukt varmt bad som hjälpte lite. Tyvärr har vi ingen micro än så kan inte värma min vetekudde! Får väl lägga mig med hårfönen om det blir värre igen.

Skulle behöva gå till Willys och handla lite, men är inte direkt sugen på det. Blä. Får se vad jag gör..

Väntar på att pappa ska ringa med så jag vet om jag kan åka och köpa min säng och allt det andra på Ikea i helgen! Hade varit så himla skönt att få färdigt allting. Vi ska skruva upp hyllorna i vardagsrummet med och då får vi undan alla kartonger med böcker. För är det något vi faktiskt ha så är det kartoger.. Högt och lågt och överallt! Ytterligare en anledning för mig att gå och handla. Återvinningsstationen ligger typ på vägen så skulle kunna ta med mig några kartonger i alla fall.

Wellwell. Får ingenting vettigt gjort framför datorn. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0