Sjuk.

Host och snörvel!

Jag blir så trött. Jag orkar inte vara sjuk nu.. Jag trodde verkligen jag skulle klara mig. Har sovit hur mycket som helst den här veckan men ändå åker man på en förkylning! Orättvist. Kunde jag lika gärna skitit i sömnen och sysslat med roligare saker.

På tal om inget. Helgen har varit riktigt bra. Segt med jobb i lördags, men kvällen blev väldigt lyckad. Tycker jag i alla fall. Igår gjorde min kära sambo våfflor till mig efter hon kom hem. Mumsigt. Var väldigt skönt att man var ledig igår.. Tror inte jag hade varit speciellt fräsch på jobbet. Var inte bakis men mådde sådär och i morse när jag vaknade ömmade halsen ordentligt och jag var snuvig. Nu är det lite bättre, mindre snuvig och halsen känns okej. Lite irriterande hosta jag vill bli av med dock.

Ska gå ut i köket och diska. Britta och jag var lite lata igår så allt från lördagen (och igår) står och stirrar på oss varje gång vi går in i köket. Alltså dags att sätta igång med skiten! När jag är klar kan jag lägga mig och sova en stund.. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0