Supermongo.

Hej!

Idag mår jag inte superbra. Kan vara för att jag är på väg att blir sjuk. ELLER så beror det på att jag stressat sönder på jobbet. Haft helt sinnessjukt mycket att göra idag. Eftersom jag inte kan allting jag skulle behöva kunna känner man sig emellanåt som ett jävla mongo. Vilket suger. Logiskt nog.

Men. Jag orkar inte bli sjuk så det blir jag inte. Tänker mysa och festa i helgen för hela slanten. Skitsamma att jag kommer att vara gööörtrött och att jag egentligen inte borde slösa mer pengar på alkohol. Man lever bara en gång.

Ska snart lägga mig, väntar på att huvudvärken ska försvinna bara. Åh. Känner att det är lite gnälligt nu!

Kan i alla fall säga att jag är stört taggad på att åka ner till Skåne mellan den 5e och 8e (ev. 9e) april. Blir massa mys med släkten och det blir till att träffa frugan igen. Väldigt längesedan nu. Så ska hem till henne och roa mig på lördagen. Yay! :)

Hmm.. Lite glädjetankar verkar skingra huvudvärken mycket snabbare..

I så fall kan jag fortsätta och berätta om min och Brittas planerade weekend någonstans i Europa. Vart när och hur är fortfarande obestämt. Men det ska bli av! Förmodligen någon gång runt min födelsedag i juni och ganska garanterat någonstans hyfsat söderut. Värmen är ett måste.

Jag tänker dock vara optimistisk nog att tro det blir en varm sommar i Sverige i år. Vill inte jobba lika mycket som jag gjorde förra sommaren! Att jobba nästan varje helg hela sommaren är sjukt onajs. Så i år kommer jag tacka nej om de ber mig jobba en massa helger. Pengar är inte allt.

Aja, är väl dags att försöka sova nu, eller något. PUSS.



- Vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0