This is the world that we live in.

Hej!

Råkade precis ut för något av det underligaste någonsin. Slutade sent idag och på spårvagnen på väg hem stöter jag på en filur. Jag sitter och läser min bok i godan ro, när en lagom påverkad snubbe sätter sig bredvid mig. Efter ett litet tag börjar han prata med mig, stöter lite och har sig. Så jag frågar honom om jag på någotvis ser ut att vara intresserad av att bli raggad på på spårvagnen en onsdagskväll?. Han svarar,

- Men du ser ut att vara en sådan tjej.
- Jaså? Vilken typ av tjej då? Svarar jag, något stött!
- Asså, du har ju en rosa tröja på dig, vill inte sånna tjejer ha uppmärksamhet?

Jag visste inte vad jag skulle svara på det. Så jag sa inget, han verkade fatta hinten och gick vidare till någon annan.. Väldigt random. Lite synd med, för jag gillar min rosa tröja! :(

Anyhow. Jag är fortfarande glad. Antar att frukosten sitter i än. Inte ens skitvädret kan få ner mitt humör och i morgon är jag ledig. Oh happyness.

Ska försöka bli färdig med en massa saker som jag avvaktat med ett tag, får se hur ambitiös man är. Allting löser sig, så småningom. :)

Nu ska jag starta en film och sedan nana. Sweet dreams! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0