Vuxenlivet suger.

Hej!

Om sju timmar ska det tvättas. Typ. Får se om Britta och jag orkar stiga upp. Vi har i alla fall bokat tid mellan sju och elva. Blir toppen.

Bör därför sova snart, men är inte trött någonstans! Britta sitter bredvid mig och verkar inte vara allt för trött hon heller.. Vi får se hur pigga och glada vi är när klockan ringer.

Något som däremot hade gjort oss glada är ett par ordentliga män. Några som säger vad de tycker och tänker, som tar för sig och som visar att de uppskattar oss. Det hade varit något. En tjej får drömma. :)

Efter tvättandet i morgon ska jag göra i ordning på mitt rum, på riktigt. Ska lägga upp bilder på lägenheten i morgon med hade jag tänkt, så ni får se hur mysigt vi börjar få det!

Nä. Nu ska jag läsa till jag blir trött. Natti!



- Bam bam bam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0