Ångesten.

Hejsan hoppsan!

Fick lite ångest innan när jag prövade förra årets bikinis. Jag säger inte att jag är tjock för tillfället, men jag börjar bli pösig. Så jag stack till gymmet. Längesedan jag ansträngde mig så hårt att jag va nära att spy. Kom fram en kille och frågade om jag ville ha en hink när jag gjorde benpress.. Haha. Jag klarade mig dock!

Känns lite bättre nu i alla fall. Ska försöka träna på fredag och söndag med! Är ju så sinnessjukt gött att vara så trött i kroppen att man inte riktigt vad man ska göra av den.. Synd bara att jag är en i grunden ganska oambitiös människa. Får väl försöka äta nyttigare och skit med.. Wish me luck!

Annars har jag inte gjort mycket idag, promenerat och varit inne i stan en snabbis. Träffade syrran och Anna lite och passsade på att shoppa lite. Bara BHn och trosorna jag fakttiskt inte behövde. Skorna och shortsen stod på shoppinglistan! Men trosorna är plomberade så om Britta inte tycker BHn är snygg lämnar jag tillbaka det. Smarta jag.

Ska snart starta igång en film eller något. Skulle varit bra om jag lyckdes somna innan tolv idag med tanke på att jag börjar blätidigt i morgon. Men jag har tack och lov lyckat sova ikapp de timmar som fattades mig från helgen. Känner mig utvilad för första gången sen i lördags. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0