Arnold Schwarzenegger släng dig i väggen!

Hej igen!

Känner mig så nöjd över att jag faktiskt varit och tränat idag. Fokuserade på armar och mage idag, är fortfarande lite seg i benen efter förra veckans pass.. Kommer ha go träningsvärk i morgon. Lär gå omkring med konstant träningsvärk i typ tre veckor till innan min kropp vant sig vid att träna regelbundet! Men det är det värt. Enda typen av smärta jag gillar. Även om jag gnäller som en liten pojke. Hehe.

Sitter och kollar lite resor.. Hade varit gött om man blev en grupp på typ fyra-fem personen som åkte på någon mysig weekendresa. Har inte råd att åka på värsta semestern, men att komma bort från Sverige lite hade verkligen varit skönt. Någon som känner sig lockad??

Tveka inte att säga ifrån, så länge inte du ställer något krav på mig som resekamrat ställer jag inte några krav på dig. :)

Nä. Göra något vettigt med sitt liv kanske? Typ städa och dammsuga rummet hade inte skadat! Borde gjort det för några dagar sedan, men well.. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0