Break a Head.

Hej!

Borde väl egentligen ligga och sova nu, men är inte det minsta trött. Är visserligen ledig i morgon.. Fast hade varit ganska skönt att komma upp i tid och hinna dra till gymmet innan jag ska träffa Madde.

Jag har failat lite med min annars så strikta diet (haha). Skämt å sido. Drack en redbull idag bland annat, så nu får jag inte dricka någon i helgen.. Blir alltså bara till att dricka cosmopolitans och vin. Stackars mig. Dessutom åt jag lite chips och godis. Ajjabajja. Inte okej mitt i veckan sådär! Kommer aldrig bli lika stark som Arnold ifall jag fuskar hela tiden. Så ett ordentligt gympass väntar i morgon.

Eftersom jag inte fått någon tid på jobbet i morgon (wajn cut) tycker jag att min fredag (6.45-11) förstör min långhelg något.. Men är i alla fall ledig lördag-måndag. Dumt att klaga egentligen. Dessutom kommer mormor och morfar upp i morgon inför syrrans student som är nästa onsdag. Helt sjukt att det är två år sedan jag tog den själv. Tiden går fort!

Till helgen hoppas jag på att få gå ut och dansa. Jag vet att mina kära sambo är sugen, så får se vilka mer man lyckas dra med sig! Billigt måste det i alla fall bli. För en kyrkråtta klassas som förmögen om man jämför med lilla mig för tillfället.. Men det löser sig! Vi har gott om proviant hemma för en mysig förfest och packad vill jag inte bli, för orkar verkligen inte förstöra min lediga söndag med att vara bakis! Så är det.

Men ah. What happens happens. Nu ska jag slåss lite med kudden. Har jag tur golvar (sängar) han mig. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0