Cabin in the Woods.

Hej!

Jag tycker verkligen inte om att diska. Inte för fem öre. Vaknade vid niotiden idag.. Bestämde mig för att jag kunde ligga och läsa en stund innan jag var tvungen att gå upp. Sagt och gjort. Vid halv tolv går jag in i köket för är görhungrig. Men så ser jag den skabbiga spisen och berget av disk. Lika bra att diska och städa spisen innan jag fixar i ordning frukosten. Tog typ 45 minuter! Jag diskar långsamt. Förmodligen därför jag hatar det. Därför jag hatar allt som har med städning att göra överhuvudtaget. Jag gör det noggrant när jag väl gör det och då tar det sådan tid. Borde väl alltså egentligen göra saker ofta istället, men då kommer jag att hata det för den anledningen istället. Ojoj vilket I-landsproblem.


I alla fall. Nu är det städat i köket och jag har tillochmed bokat tvättid till sju.. Fanns inget ledigt rum till tretiden tyvärr! Så det är bara att ta med sig tvätten ner senare och se glad ut. Har inte varit och tränat.. Har inte riktigt hittat motivationen till det än. Men måste.

Det löser sig. Ska inte tvätta förrän om tre timmar liksom. Va fan. Kan lika gärna gå och träna på en gång.

Ska bara berätta om Cabin in the Woods!! Var och kollade på den igår med syrran. Den var inte alls som jag trodde den skulle vara. Mycket bättre. Det var verkligen min typ av skräckfilm! Haha. Rekommenderar den starkt till alla. Så har du inget bättre för dig, se den!

ÅÅÅHHHH. Dra till gymmet nu då. Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0