Draw something.

Hejsan hallå.

Har haft en ganska bra dag. Inte gjort så mycket, men det är ganska gött ibland. Var på gymmet i drygt en timme innan. Dock blev det inte helt oambitiöst.. Kommer ha go träningsvärk i armarna och i ryggen i morgon.

Sen kom Josse och pappa på besök. Blev potatis och köttfärsgratäng till middag vilket va gott. Känner att det inte kommer bli något bra inlägg just nu. Har egentligen bara lite tråkigt.

Ligger i sängen och kollar på Chronicle.. Väldigt bra faktiskt, lite knäpp bara. Men det gillar ju jag. Hehe. Den var inte alls så som jag trodde den skulle vara, men är positivt överraskad!

Ska snart försöka gå och lägga mig. Lång dag på jobbet i morgon. Men det lööser sig. Kort dag på onsdag och än så länge är jag ledig på torsdag.. Hade gärna jobbat då, men ah. What happens happens.

Spelar Draw Something på mobilen, görskoj. Fast någon världskänd konstnär lär jag aldrig bli.. Tycker synd om mina medspelare. Men jag brukar klämma med en smiley de gånger man typ inte kan se vad fan det är jag klottrat. (Varje gång, hehe) Men de fortsätter spela med mig ändå! :)

Jaja, vad är väl en bal på slottet. Nu ska Cicci sova, eller kolla på någon serie, eller läsa någon bok, eller se Sherlock Holmes.. Möjligheterna är oändliga. Dock inte förståndet. Mitt förstånd är väldigt begränsat. På ett bra sätt. Tror jag. Om inte är det ganska kört för mig ändå!

Haha nä. SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0