Frustrerad.

Hallå.

Har haft en riktigt mysig dag. I morse stack jag iväg med Madde till någon liten ö för att sola lite. Blev dock bara en kort visit då solen höll sig bakom moln och det blåste som tusan.

Var hemma vid tvåtiden igen så satte mig ute på en bänk och läste lite.. Helt plötsligt var klockan tre och min ena arm var lite bränd. Skönt att veta att solen tar lite i alla fall.

Försökte locka med Josse att köpa glass med mig, men hon hade andra planer. Istället stack jag till gymmet. Ganska gött, men är seg i benen nu. Pallade inte variera mig idag så benen fick kämpa på. Hoppas jag får sitta ner på jobbet i morgon, annars kommer jag att gå runt och se ut som jag skitit på mig.. Inte supersmickrande.

Hoppas jag får jobb onsdag-torsdag med, annars blir det inga pengar i juni.. Men om jag inte får jobb vill jag fan ha sol. En stor fet jävla värmebölja som alla utom jag kommer att klaga på! Hehe. Det hade inte varit fel.

Jag har absolut ingenting att göra för tillfället. Har kollat klart på hela säsong åtta av Greys (Jävla skitserie egentligen, hur kan de göra så mot mig???) och jag har sett det senaste avsnittet av Game of Thrones.. Kanske ska starta någon film att halvdö framför. Råkade ta en tupplur på typ en och en halv timme innan, så att lyckas somna i natt känns inte troligt. Men det löser sig.. Är ju bara ett assegt pass på jobbet i morgon som man inte alls behöver vara utvilad för *sarkasm*.

Nä. Jag vet vad jag ska göra.. Städa rummet, vända rätt gardinerna och så ska jag renbädda. Yay life. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0