Halv storm.

Hejsan hoppsan.

I natt tog jag igen all den sömn som fattades mig. Jäklar vad hårt jag sovit. Sovit riktigt dåligt den här veckan, men nu är jag back on track med sömnen igen. Vilket känns bra. Slipper jag gå omkring som en zombie dagarna i ända.

Om några timmar kommer syrran och pappa hit och äter middag. Vet inte riktigt hur ambitiös jag orkar vara.. Hehe. Tror det blir spegetti med köttfärssås.. Längesedan jag åt det i alla fall!

Ska dra till gymmet alldeles strax med, blir nog ingen överambitiöst idag. Typ konditionsträning.. Något jag alltid är i behov av! Har fortfarande ont i min handled så får försöka att inte göra det värre. Suttit med ett jäkla handledsskydd på jobbet nu i en massa dagar. Känns superfrånigt.

Wellwell. Framför datorn får man inte mycket gjort! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0