Heartbreak Warfare.

Hej igen.

Tänkte skriva ett lite längre inlägg nu. För har inte så mycket annat för mig. Ska snart sova.. Tänkte nämligen vara ambitiös och sticka till gymmet hyffsat tidigt i morgon! Tro det eller ej.

Har världens mensvärk med. Sånt blir man lite bitter av så jag tänker ta upp ett enormt I-landsproblem.

Att tugga tuggummi med öppen mun. Jag menar, va fan?! Är det ingen av alla dessa idioter som fattar att de ser helt retarded ut när de vevar omkring tuggummit i käften? Jag gillar tuggummi och har inget problem med att folk tuggar det, så länge de inte visar alla runt omkring sig exakt hur stor mun de har och hur tuggummit flänger omkring som i en jävla tvättmaskin. Det bär emot att säga det, men oftast är det tjejer som sysslar med denna styggelse. Men egentligen har jag ingenting att säga till om. Vill bara uppmärksamma folk om hur otroligt osexigt det faktiskt är. Så, nu är lite av bitterheten borta. Har en massa mer I-landproblem jag skulle kunna ta upp, men jag sprider ut dem lite så verkar jag mindre dryg.. Hehe.

På tal om ingenting..

Det där med att äta nyttigt som jag nämde tidigare har hittills gått åt helvete. För första gången (på riktigt) har jag ångest för hur jag ser ut. Jag har förlorat så mycket muskler och fått så mycket mer fett att jag mår dåligt över det. Jag förstår hur folk blir tjocka. Man tappar lusten att göra någonting när man en gång varit så mycket bättre på allting. Jag vet att man måste öva upp det igen, men den vägen är så jäkla seg. Ett litet steg i taget får bli min plan, för kommer driva mig själv till vansinne om jag inte uppnår målet. Jag vill inte ändra mig för någon annan än mig själv. För jag mår inte bra nu och jag skiter i vad folk tycker och tänker om mitt utseende, för så länge jag inte är nöjd med det spelar det ingen roll vad andra anser. Alltså är det dags att börja kämpa. Från och med nu. Ingen idé och börja efter helgen, helgen ska också bli nyttigare. Klart jag kommer unna mig saker, lite annorlunda saker kanske. Men tänker inte bli ett träningsfreak eller någon med stenhård koll på kalorier. Det är inte min grej. Hälsosammare bara.. Nu jävlar.

Det där om ingenting..

Det är väldigt många filmer jag verkligen vill se för tillfället. Har dock inte råd att se alla.. Funderar på Brittas råd om att skaffa mig en sugar daddy. Det hade varit något. Helst en sådan som bara ger och ger men inte vill ha något tillbaka. Hade nog inte fungerat annars. Åh vad halvseriös jag känner mig idag. Tycker inte om det. Antingen ska man vara ambitiös på riktigt eller inte alls. Inte någonstans mitt i mellan, blir bara besvärligt då. Skyller på mensvärken.. Ingenting som är riktigt rätt när man har det.

I alla fall. Har ni inget bättre för er någon dag, gå och se The Avengers. Kommer göra er dag betydligt bättre. I och för sig älskar jag den typen av filmer, så kanske är lite partisk..

Men. Nu är det dags för mig att sova. Annars kommer jag aldrig lyckas stiga upp tidigt i morgon. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0