Last Chance.

Hej!

Har haft en riktigt go start på den här helgen! Igår efter jobbet stack jag hem till mamma och Josse, eftersom mormor och morfar är på besök!! <3

Blev lite tjöt, lite kortspel och god mat. Gick bra för mig och mormor i Canastan. Kickade mamma och morfars asses hårt. Hehe. Alltid lika roligt.

I morse stack jag till gymmet.. Dum som jag var tränade jag alla delar av kroppen. Hade lite överskottsenergi så körde på ordentligt. Nu är jag helt lealös. Ganska gött i och för sig, just nu. I morgon lär jag väl gråta när jag ska försöka stiga upp från sängen!

Men ikväll blir det utgång. En billig en hoppas jag. Kan ju försöka dansa bort det mesta av den kommande värken med. Har vi tur lyckas Britta och jag dra med oss Michal (och eventuellt Jonas och Toni) ut, så vi slipper alla sliskiga killar. Sugen på att gå ut i alla fall, hoppas Britta är lika pepp efter hon kommer hem från sin träning!

Borde börja med maten snart med, orkar inte riktigt dock.

Aja, har inget vettigt att skriva så slutar nu. Har du lust att hänga med ut, hör av dig! Lite chill förfest hos mig och Britta först med. :)



- Time to move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0