Upp igen.

Hejsan hallå.

Är lite bättre nu än vad det var vid det förra inlägget. Lite mental härdsmälta då typ. Händer ibland.

Har haft en bra helg, skönt att man är ledig ordentligt varannan helg. Behövs verkligen. Har en massa saker jag måste göra något åt. Får se om jag orkar med det på onsdag.. För resten av veckan är det jobb som väntar. Är inte alls sugen, men pengar klarar man sig ju inte utan. Så det är bara att bita ihop. Vilket jag börjar bli bra på.

Funderar på om det finns någon trevlig serie man borde börja se på.. Något tips? Hatar att vänta i en vecka på ett nytt avsnitt på de få serier jag kollar på just nu.

Ikväll ska Britta och jag tvätta. Det börjar bli på tiden nu. Skulle vilja gymma lite med, så sticker nog till gymmet vid sex. Är i stort behov av all träning som är möjlig för tillfället. Träna bort alla bekymmer typ.

Nä usch vad deprimerad jag låter. Är inte det på riktigt. Skyller på mensvärken.

Ta en dusch nu och sedan en dusch till ikväll så blir det nog bättre! Ciao.



- Dags för lite sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0