Äntligen något att spara till.

Hallihallå!
 
Har jobbat hela helgen så det har inte hänt allt för mycket.. Igår var det fasrdag så stack hem till pappa med syrran och käkade lite. Vi började disskutera den (då) eventuella resan till Nya Zeeland nästa år. Kan medge att jag är riktigt lockad nu! Fasiken vad roligt det hade varit att åka dit igen. MEN. Allt gott för något ont med sig och vice versa. Pengar.. Något jag inte kan påstå att jag har allt för gott om. Alltså måste jag spara som en galning. Vill liksom inte bli kvarlämnad här hemma i kalla Sverige nästa år när syrran och pappa åker! 
 
Sitter för tillfället och kollar på Merlin.. Som jag längtat efter min gulliga lilla B-serie! Ska försöka att komma i säng lite tidigare idag än igår. Försöka få in lite rutiner hade inte varit fel. Ska tydligen vara hälsosamt, heller något. 
 
Well. Bädda ner sig i sängen låter som dagens bästa idé. Sweet dreams. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0