Heart of Gold.

Hejsan.
 
Sambon min sitter i vardagsrummet och skrattar högt åt någon serie. Får mig att dra lite på smilbanden varje gång. 
Vi väntar på att det ska bli dags att gå ner och fixa tvätten.. Blivit extra struligt idag för den ena maskinen är trasig. Superirriterande. Men det löste sig till slut ändå!

I morgon blir det jobb 6.45-15.. Sådär halvtaggad känner jag. Hade behövt en dag till med ledighet, men behöver samtidigt pengarna. Bara till att bita ihop. Väntar trots allt en ledig helg den här veckan!
 
Då ska det firas att världens bästa Madde blir 20! Att jag är ledig fredag-tisdag (än så länge) är inte helt fel. Slipper jag oroa mig för att jag kommer vara grinig på jobbet! Haha.
 
Tänkte lägga upp lite bilder, men mitt internet vill verkligen inte samarbeta med mig idag! Håll till godo.
 
Ha det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0