Long time no see.

Hejsan.
 
Borde egentligen vara på väg till jobbet nu. Glömde nämligen min mobil där igår kväll. Helt sinnessjukt irriterande. Men istället ligger jag i sängen och jäser som en annan kanelbulle. (hehe)
 
Försöker komma på vad jag gjorde förra veckan egentligen, men det går sådär.. Förra helgen var vi på Hard Rock på lördagen vilket va riktigt chill. Bara njuta av god mat och goda drinkar. Sambon och jag kom till och med på bild. Tycker vi matchar våra färger bra!

 
Och nu den här helgen blev det två utgångar.. Min plånbok gråter blod! I fredags drog jag och sambon till Park Lane och roade oss lite. Va ett par söta killar som var DJs den kvällen. Typ tolv bast båda två. Men de va riktigt duktiga! Vi kom med på bild här med.. Inte lika smickrande som den förra. Jag ser helt skev ut och Britta ser ut som värsta spännisen, så vi har kommit fram till att vi ska försöka undvika kameror trots allt..
 
 
Sen nu i lördags blev vi några fler som drog ut.. Excet blev det då! Tanken var att vi skulle klä ut oss lite, typ vampyrtänder och så. Men det slutade med att Britta, Ida och jag bara körde med svarta linser. Väldigt skoj att sminka sig till det dock. Madde klädde ut sig till polis, vilket blev väldigt populärt! Haha :) Väldigt rolig helg även om jag nu resten av den här månaden får roa mig med billigare saker!
 
Är i behov av mobilen snarast. Så jag kan dra och träna, med min musik.. Svårt att anstränga sig när det är lugna låtar i bakgrunden, vilket de spelar väldigt ofta på gymmet. Blä. Hade varit gött att dra dit och se ut som världens skabb och sen dra hem och duscha. Men vill inte se ut som världens skabb när jag åker och hämtar mobilen. Blä. 
 
Men får inget gjort ifrån sängen. Dags att ta tag i sitt liv! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0